پکیج اروپایی یونان

پکیج اروپایی یونان

Package Europe Greece

شرکت ستاره فراز نما طی بررسی‏های موشکافانه و دقیق برای همکاری با شرکت‏های اروپایی در زمینه واردات پکیج آسانسور و پله برقی به ایران با شرکت آسانسور و پله برقی داپلر از کشور یونان آشنا شده و همکاری خود را برای اولین بار در ایران در پروژه شهرک … جزیره زیبای کیش آغاز نمود. در این پروژه برای نخستین بار از آسانسورهای با موتور گیرلس (Gearless) به صورت موتورخانه دار استفاده شد که برای شرکت های استاندارد تازگی داشت و مورد استقبال مدیریت منطقه آزاد کیش قرار گرفت.
شرکت آسانسور و پله برقی داپلر (DOPPLER) از سال 2000 میلادی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده و با صادرات پکیج‏های خود به سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا دفاتر متعدد نمایندگی در اقصی نقاط جهان راه اندازی نموده است. محصولات این شرکت در گروه های مختلف کاربردی و تکنولوژیکال مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته می‏شوند که به صورت پیوسته انواع به روزرسانی‏های تکنولوژی و بهینه سازی مصرف انرژی در آن‏ها در حال اجراست.
شرکت داپلر با دریافت چندین جایزه در زمینه های تولید کننده برتر و صادر کننده نمونه همواره یکی از شرکت های پیشروی اروپایی در صنعت آسانسور و پله برقی بوده و همچنین رسالت اجتماعی خود را در زمینه های مختلف خیریه و امور خدمات اجتماعی به صورت جدی دنبال می کند.