پکیج آسیایی چین

پکیج آسیایی چین

Package Asian China

 

شرکت ستاره فراز نما با تکیه بر دانش فنی و تجربیات خود با یکی از بزرگترین و با کیفیت‏ترین تولیدکنندگان دنیا در زمینه پله‏برقی و پیاده‏رو متحرک همکاری می‏نماید. تولیدات این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا از جمله EN115 بوده و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‏شود. استحکام بالا، قابلیت اطمینان، زیبایی و حرکت نرم و بی‏صدا از جمله مشخصات پله‏برقی‏های تولید این شرکت می‏باشد.
شرکت ستاره فراز نما با توجه به تخصص خود، نوع کاربری و ترافیک ساختمان‏ها و مراکز پرتردد، عوامل و پارامترهای موثر محیط نصب و خواسته‏های مشتری بهترین گزینه‏ها و آپشن‏ها را از بین انبوهی از تنوع محصولات کارخانه تولید کننده انتخاب نموده و به کارفرمای محترم پیشنهاد می‏نماید.
همچنین نصب و راه‏اندازی دقیق و با کیفیت و ارائه خدمات سرویس و نگهداری منظم و پیش‏گیرانه و تعمیرات تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین‏های آموزش دیده و با تجربه و قطعات یدکی اصلی از جمله نقاط قوت این مجموعه می‏باشد.
پله‏برقی‏ها و پیاده‏روهای متحرک در بسیاری از ساختمان‏های مهم و پرترافیک نصب شده و در حال بهره‏برداری می‏باشد. کارخانه تولیدات این مجموعه در فضایی صنعتی به مساحت 12000 متر مربع در شهر هانگژو واقع در کشور چین احداث شده است و از سال 1978 در حال تولید انواع متفاوت آسانسور، پله برقی و پیاده رو متحرک است. از افتخارات این مجموعه می توان به ثبت بین المللی بیش از 12 اختراع در زمینه محصولات آسانسور و پله برقی و همچنین طراحی 61 طرح صنعتی اختصاصی اشاره کرد. این مجموعه دارای انواع گواهینامه‏های استانداردی بین المللی برای محصولات و خدماتش است.

شرکت ستاره فراز نما با انجام محاسبات دقیق بوسیله پیشرفته ترین نرم افزارهای صنعت آسانسور و پله برقی و با اشراف کامل بر انواع مهندسی سازه های آسانسوری توانمندی استخراج بهینه ترین راه حل ها و ارائه بهترین و مناسب ترین مشخصات فنی اجزای سیستم را دارد که این موضوع باعث افزایش راندمان پروژه ها و کاهش هزینه های اضافی است.